lördag 7 februari 2009











Igår vart de fin middag (hehe) med Emelie,Thom,Jessica och Stefan. Vi gjorde potatisgratäng med fläskfilé och grönsallad som kiwi,gurka,tomat och salladsblad. efter de vart de lite chips med. vi spelade rappakalja och jag tror de var första gången för Emelie och Thom som spelade. Kul var de. Haha,ska fan köpa hem de spelet för de är skit kul. Vi skulle skriva en fökortning på HI och jag och dom andra skrev något sådärra lite mer som ex Hanbolls internatskolan (fast jag vet inte om någon skrev de dock). Men vi skrev mera lite ord som de flesta skulle tror på. Hahahaha och Emelie skrev "hjälplös insekt". Gud vad jag höll på garva när jag skulle läsa upp den. Hon skrev många roliga. De vart en lyckad kväll tyckte jag. Missade lite av Let´s Dance. Kollade senare på kvällen. Men sloknade så jag missade vem som åkte ur? Vem åkte? William har feber. Så nu är han sjuk igen. Jag förstår inte hur de kan gå runt hela tiden. Blir tokig på att han jämt ska vara sjuk. Hoppas de blir bättre snart. Love

2 kommentarer:

Anonym sa...

De va kul :) hihi måste bli flera gånger.. hihi tror de var första gången för emlan o thom, emn kul va de..puss :) puss

Anonym sa...

de va trevligt med middag :) hihi /stefan