tisdag 3 mars 2009

.

William steg upp klockan 08,30 idag. pigg som en fyr :) han har iaf börjat äta bättre. men han är mer sugen på välling. så vällning till vår lilla gnälling. han har inte haft de lätt idag. gråtit krokodiltårar. han verkar ha ont någonstans men jag vet inte vad. försökt göra lite massage på magen men han är som en liten ål. jag tippar på magen gör ont för honom. han har nyligen somnat. vart lite sent i säng då vi tittade på TV.

I helgen blir de av till mamma och pappa verkar de som. Tobbe ska endå jobba natt + snöjour så då sitter vi inte ensamna hemma. Jag behöver miljöombyte också. Mormor fyller på måndag men ska firas på söndag så henne ska vi till också. Jobbar tors och fre. Skönt med lite ledigt denna vecka. Ska ju försöka samla pengar nu med. Inte så lätt som de låter nämligen. Nej,jag kanske ska göra något annat snart. Åh,gammla bilder är alltid roligt att titta igenom. Här är en bild från 2006 på mig och Cicci när vi satt ett gäng på skolavslutningen och drack öl:) Love Jannice

1 kommentar:

Anonym sa...

åh va skoj, då ses vi hos mormor :) hihi..skönt med att åka hem till mama o pappa :) puss