onsdag 4 mars 2009

Onsdag!

HALLÅ HEJ!!!!!
Har fått en grym hemnyckel hem till mina föräldrar,en med döskallar på. Hihi,den kommer nog bli väl använd så smånigom. Häftig nyckel ju. Tur att man kan göra lite mönster och så så man lätt kan hålla reda på alla nycklar. Där emot måste jag rensa min nyckelknipa. Den är så stor och jag använder faktiskt bara 2-3 st nycklar. Dom andra är gamla skåp och cykelnycklar.Jag har lagt upp en plan (och hoppas på att den håller) innan min födelsedag. Alltså den 20 mars så ska vardagsrummet förhoppningsvis vara klart. Jag får se till att vara borta lite med William så Tobbe hinner fixa här hemma. Så trist att gå i en enda röra hela tiden. Sen vill jag faktiskt städa och rensa kontoret,köket,kattvindarna,studion och vårt rum. Men de hinner vi kanske inte med? Vore enklast till sommarn kanske? Vi får se vad som händer. Är sjukt trött på furu. Vill aldrig mer se sånt något mer. Vill måla hela hallen vit. Tänk så mycket el vi betalar för att vi ska kunna se på DAGTID.. Man blir lite trött på detta. Snart så köper jag faktiskt färg för mina egna pengar. Haha,jag som inte alls bryr mig om att köpa matiel och andra grejjer. Men jag vill inte tända lampan på dagtid. De är lite överdrivet.Imorgon blir de jobb så jag antar att vi sover hos Tobbes föräldrar ikväll del för att göra de lättare för våran barnvakt och vi åker ju redan klockan fem på morgonen så de är lite tajt med att få på kläder och hela packningar osv. Ska kolla med mormor om jag ev kan jobba några dagar nästa vecka med. Jag önskar vi hade dagisplats nu så vart de enklare. Tråkigt att man inte har körkort så man kan köra Wille till dagis osv. De är lite svårt med sånt just nu. Vi får se när de blir någon plats. Jag hoppas på snart om inte går de lika bra att få plats till hösten med,men endå. På fredag blir de också jobb. Sen skulle nog mamma och pappa komma och hämta oss för vi ska vara i Knutby. På söndag firas mormor i Uppsala. Hm,ja jag kanske ska göra något annat just nu. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hihi :) jaavit blir nog mkt finare till hallen, de håller jag med.. :) de blir mkt ljusare då :) pusss

Stefan sa...

häftig nyckel.. hihi.. :) kram