tisdag 31 mars 2009















Gokväll! Efter en kort dag (vi sov som stockar och vaknade runt 11 idag,såg på klockan och fort upp) så har vi bara latas oss. Jag har bara tagit hand om min lilla groda idag som somnade ikväll med 39,1 graders feber. Känns jobbigt att han har de men å andra sidan är han jättepigg endå. Men man såg på hans ögon att dom hängde inte med alls så därför har vi myst och latas oss hela dagen fast jag har miljontals grejer att göra men min groda går i förväg. Imorgon blir de IKEA och andra saker. Kommer bli kul att få gå på premiären och bara gå och drömma. Jag längtar redan tills vi kliver in där inne. Jag vet att jag kommer vara farcinerad av allt där. Coolt liksom. Kameran ska med så vi får se hur de går. Ska traska hem till min största syrra imorgon också för de är där vi ska mötas upp,jag och Jessica. Hon ska passa lilla Alexander någon timme så han slipper med och fara i butiken. Man är lite trött. Men jag har satt på klockan på 8. Imorgon måste vi gå upp den tiden. Vi kan inte sova så länge som vi gjorde imorse. Fyfy. Jag längtar tills helgen och påskhelgen. Nej,man kanske ska lägga sig snart. Uppe tidigt imorrn. Längtar tills Wille blir frisk också. Man känner sig så hjälplös. Love

7 kommentarer:

Jessica sa...

Läätt hänt att man ligger o latar sig efter man gått upp sent.. men jag ahr latat mmig rätt så mkt dem senaste dagarna :D men ibland måste man ta de lungt också.. ahha..
men jag var på min träning idag:) såå kul.. puss vi ses i morrn

Anonym sa...

As the virtual photography landscape steps and evolves

Also visit my homepage: proteiner

Anonym sa...

It's been used successfully to help reduce the swelling of painful hemorrhoids and to support fight urinary tract infections.


My webpage :: http://tap2u.net/

Anonym sa...



Here is my homepage: gojibär odla - wiki.c3sl.ufpr.br

Anonym sa...

I'm not sure exactly why but this blog is loading very slow for me.
Is anyone else having this problem or is it a issue on my end?
I'll check back later on and see if the problem still exists.


Feel free to surf to my page :: http://phpfoxdev.vipper.tv/index.php?do=/blog/446574/you-039-ll-find-many-aloe-vera-products-on-t...

Anonym sa...

Thanks very nice blog!

My page; dbstud.dk

Anonym sa...

I'm not sure why but this web site is loading extremely slow for me.
Is anyone else having this problem or is it a problem on
my end? I'll check back later on and see if the
problem still exists.

my site - gojibär och fertilitet