onsdag 1 april 2009

Happy day!



















God morgon! Idag är de ett sånt dära lovely väder. Solsken dirket in i fönstret bara paff och bom. Man blir glad. Så jäklans glad. Myspys väder. Idag är de bla IKEA perimären som står på mitt schema. Dagens höjdpunkt. De man ser fram emot. Kul! Jag kan tänka mig att de blir massor med människor som går där och strosar speciellt på kvällningen så jag ska passa på att ta de nu när jag endå ska in. Hihi och gå med min syster är de bästa man kan göra iaf om man gemför med Tobbe. Haha,han kan gå i en butik i ca 5-10 min och säga "är du färdig"? Syrran och jag är lika. Vi tröttnar aldrig. Tur att vi båda har barnen hemma. Man vet ju aldrig vad de finns för en folkmassa idag och sen är båda sjuka så de är inte en tanke på ta med dom. Wille hade ju 39 graders feber igår. Men ska kolla när han vaknar vad har han sen. Min son är värsta tonårningen. Sover så länge om morgorna. Ett tag trodde jag han hade ställt om sig. Men icke. Idag måste jag ta kort. De är ett måste. Oj,får se hur de blir i påsk. Min kära faster har bjudit oss en dag. Sen ska väl vi vara hos mamma och pappa en dag och sen tobbes föräldrar så de är bara att späcka kalendern. Jag fick ev vicka för en v19-v24 every day. tyvärr ingen dagisplats som man kan fixa och så men åtminstone 3-4 dagar kommer jag kunna. De är nyttigt att jag jobbar annars säckar jag nog ihop och tycker allt är tråkigt här hemma. De är tame tusan inge roligt med städning ex. Min son däremot är så jäkla rolig. Han har börjat med de ena och andra. SÅ kul att titta på honom nu. De är som att vara på bio. Vi får se vad hon har tänkt med jobbet. De vore iaf hemskt kul att få jobba så mycket innan semestern. Jag får ju ingen semesterersättning. Jag väntar ännu på ett mail ifrån chefen där jag skrev de ena och de andra som jag ville ha svar på. Vi får väl se om de kommer ett idag eller ej. Nej,man kanske ska kolla garderoben vad man ska ha på sig idag. Lite våraktigt skulle ju inte skada. Vill jättegärna ha en till WCT-tröja. Men vi får se när pengar räcker till. Nej,nu blir de fixa och dona. Jag hoppas jag slipper väcka min lilla skrutt! Han ska få sova tills han vaknar:) Love Jannice

2 kommentarer:

Jessica sa...

hej hej ja idag gäller det :) haha de ska bli kul :)jaa viii är lika de kan man säga.. tröttnar aldrig på ikea eller annan affär :) kan gå länge.. men jana kan bara passa skrutten till kl 14 :) Hoppas de går bra..?? puss

Jessica sa...

de va kul o gå på ikea, känns som vi missade gå på alla ställen, fast vi gick igenom allt. då måste de vara riktigt stort :) haha.. puss