måndag 23 mars 2009

Jag har en egen städfirma! =)

åt nyss en jättegod lunch,vitlökskykling med röd paprika,brocoli och morot och pasta. den var riktigt god. längtar tills tjejmiddagen i april hos Emma. ska hjälpa till med maten om hon ville och kollar runt på lite recept som kan tänkas. de beror ju på vad alla vill ha också. men matlagning är så jäkla roligt. tur att Tobbe är ledig den lördagen med. mys med tjejerna är aldrig fel.helgen var jättebra. mamma hade gjort frukttårta med kiwi och hallon på. riktigt gott. i like frukttårtor. sen hade hon gjort smörgåstårta. fick bitar som vart över och dom försvann i våra magar igår kväll. rikigt gott mamma! de där gjorde du bra. tackar så mycket för barnvakten också. ni är guld värda. man önskar man kunde ge dom något. jag har en idé faktiskt. får vänta tills lönen kommer så får man se hur mycket som börs betalas osv. ca 5000:- går direkt till Tobbe vad jag vet. Kanske har 5000:- då =/William är snorig och hostig. Han sover så sött i sängen just nu. Han har nog sovit där i en timme snart ungefär. Han kan gott sova en stund till tycker jag. Han är ju inge vidare i humöret men äta de kan de pojken minsam. Jag och William har städat "kontoret" som är nere vid köket. fy vad med saker man har. bar ut ca 5 st papperskassar med en massor pant och glasflaskor,papperskasse med kartonger och sedan lite verktyg och målagrejjer. om man vill ha något gjort får man göra de själv. Är inne på min tredje tvättning på maskinen. En till ska de bli. Ev två. Vi får se vad som hinns med. nej,ska bläddra reklamen en sväng innan annat ska göra. love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

åh va duktig du är..

Lunchen lätt ju hur god som helst också :) mums..

Längtar tills jag kan träna, kan jag träna med dej o emlan då??
puss