måndag 23 mars 2009

Slut på helg!


God morgon!!! Då var helgens kalas över. Då var man 21 år och allt! Hihi. Var hos mamma och pappa igår och firades. Ska försöka rabbla upp alla presenter jag fick. Syster Jessica m familj fick jag presentkort på veromoda,mamma och pappa pengar,parfym och sockor som en av pantertanterna på jobbet har gjort. Farmor och Hasse fick jag en prydnads påskkykling, mormor och morfar fick jag pengar,blomma och en duk. Från i fredags fick jag av Carro och Tony två glas, av Dennis och co presentkort på mc donalds (hehe), av Love en vinflaska, Emma och Andreas en frukt och godiskorg, av Vicky och Erik en spritflaska. Av Tobbe väntar jag fortfarande ifrån och jag vet redan vad jag ska få. En hylla över TV och kläder. Han har inte glömt mig för de har han sagt flera ggr nu och jag vet att de är lite tjärvt. Men vi har sparat en massor med pengar. Men han ville bara att jag skulle vara med så de inte blev fel. Jag är ju ganska kräsen av mig som alla vet :) Men helgen har varit riktigt bra. William är ju lite sjuker. Hostig och snorig + gnällig. Men de ska gå. Fick jättefint inbjudan på Emmas tjejmiddag den 18 april och då har jag tingat Tobbe till att se efter William. Ska bli spännande med lite tjejkväll tycker jag och middag. De var länge sen. Nej,ska äta frulle och sätta på kläder på lilla mannen. Tur att vi handlade igår. Tur att jag övertalade Tobbe. De gick på 700 spänn och jag tyckte tame tusan inte vi plockade mycket. Haha,de var ju jag som betalade såklart ska jag klaga på allt. Men fy så dyrt att är nu för tiden. De är inte en dans på rosor har jag märkt. Ska jobba ons,tors och fre denna vecka. De blir kväll så man får stå ut. Nej,frulle nu. Love

2 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

När jag läser din blogg känns det som du svävar på några rosa moln!!!! Det känns bra allt du skriver om. Puss på lilla gnällspiken.
Puss Mor

Jessica sa...

fina paket du fått :) kul o få välja kläder sj sen..
mysigt med tjejmiddag hihi..

pusss