fredag 6 mars 2009

Jobba

Hallå! Nu sitter man på rasten på jobbet. Idag är det FM pass och dom gillar jag bäst. Dom går så fort. Visst kan de vara kämpigt att gå upp ibland om natten har varit en fyr :) Men för de mesta gillar jag passen. Tycker de är skönt att man ens får gå till ett jobb lite då och då. Visst önskar de var mer så den täcker en hel månad. Men de kommer väl en vacker dag kanske?! Jag ska iaf försöka sträva efter att få jobba. William är med Vivi idag i Morgongåva. Han var så söt igår. Jag köpte två pixi böcker åt honom igår. Men dom var inte så intressanta just då. Hihi,så han sa "Tack tack" och gav tillbaka dom till mig. Min son är bra söt. I helgen blir de av till mamma och pappa. Ska sova där i helgen. Emma min nära vän i Heby hon ville jag skulle komma till henne på lördag kväll men jag vet inte om jag kan. Ska köpa en elefantgosedjur till henne sen från IKEA samma som William har. Hon har ju förlorat sitt jobb :( Jag vart mycket ledsen för de faktiskt. Man vill ju att dom nära och kära ska må så bra som möjligt. Mormor fyller på måndag så hennes ska vi fira på söndag då vi även åker hemmåt. Väntar på svar från min chef om jag ska jobba tis-fre för jag kan då även imorgon lördag på övertid. Vi får väl se vad som händer. Nu är rasten snart slut. Love Jannice

Inga kommentarer: