lördag 7 mars 2009

Knutby!


Ja,då har man sovit i Knutby inatt då och jag har varit med och melodikryssa med mamma,pappa,Åsa och Uffe. Trevligt,trevligt med hela bordet fullt med massor av ostar,grönsaker,bröd,gröt osv. Hihi,mumsigt. Inatt sov William inge vidare bra. Han vaknade ganska många ggr. Tror de är gaddarna som ställer till det för honom. Vad händer idag då? Är lite sugen på åka till Sala idag och se Linda Bengtzing. Men vi får se vad som händer. Tobbe jobbar hela helgen så vi är här ute. William sover ute i vagnen idag så han får lite frisk luft. Han har blivit så arg när någon går ut och inte han. Så han fick som han ville idag. Somnade så lätt så. William har ätit som vanligt igen. De blir bättre och bättre. Gaddarna ställer till ganska mycket för honom och de är ju tråkigt. Först magsjuka och nu snorigt.Jag längtar efter sommaren nu. Kan de bli varmare nu?! Bilden är ifrån min graviditet! Magen syns inte så mkt,men men.Love

1 kommentar:

Jessica sa...

Jaa va mysigt med melodikrysset :) hiih.. åh va länge sen de va jag åt kokta ägg.. de måste jag göra i morrn :)
Puss