fredag 27 mars 2009

Krångel!



God morgon! ännu en dag med sol. Man blir så himla glad. Dock är de lite kallt, iaf här i studion. Har tänkt så mycket på de dära med dagisplatsen. Jag tror vi väntar tills i höst. Marie skulle reducera en dag i veckan om de så skulle behövas. Sen kan ju min och Tobbes mormor också. De viktigaste är väl att jag tar körkort nu innan dagisen med. Jag har faktiskt ingen anning om hur jag ska ta mig ner mer än cykel och cykla jämt finns de inte alltid väder till. De är ju ca 8km dit endå (tror jag). De blir ganska tufft. Nej,jag får nog satsa på körkort först. Vi ska börja ta i tu med detta. Jag berättade för svärmor hur jag kände mig igår med detta och då sa hon att vi skulle fixa detta. Så de blir nog snart. Ska ner och käka frulle och sätta på kläderna. Wille sitter och läser en tom anteckningsbok. Den kan ha gott läsa klart. Haha. Nej,så fint väder. Ska käka frulle nu. Vill ha helg så man får sin födelsedagspresent av Tobbe. Hahaha,vad nu de kan vara?! :) Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

spännande med födelsedagspresent :) hihi.. spännande o se vad det är.. hihi..

jaa ni gör som ni vill med dagiset..:) hihi...

puss