fredag 27 mars 2009

Äntligen helg!!!


Skönt med hemgång tidigt ikväll. Dock vart vi kvar en stund extra på jobbet. Jobbigt att man är så beroende av bussar och så. Min snälla morfar har skjusat mig i tre dagar nu när vi har jobbat kväll. Dom är omtänksamma dom. När jag kom hem var William och Tobbe hos Tobbes föräldrar så vi kollade färdigt på Let´s Dance. Wille stod och dansa och dona. Hihi,sötisen min.


Jag har fortfarande ångest över de dära med dagisplatsen och jag kommer nog ha de tills han kommer få den nästa gång. Just nu finns inte pengar eller tid för att placera honom och nu när endå Tobbes mamma ska recuera en dag i veckan så funkar ju de. Sen har jag ju min och Tobbes mormor som hjälper till med. Så de är skönt att dom kan ställa upp. Så efter semester så kommer han får börja på dagis isf. Jag måste ju ta körkort. Jobbigt att cykla eller gå massor och så i 8km.


Imorgon ska jag få min present av Tobbe. Undrar vad de kan vara. Haha,nej men jag ska få välja själv. Vi ska in till Uppsala och sen verkar de som om jag ska övningsköra ev beroende på väglag. Vi får väl se. Nu ska jag krya till sängs. De har varit en lång dag. Speciellt när man hat varit vaken sen 8 imorse. Man märker att minnet krånglar massor. Haha. Love

3 kommentarer:

Jessica sa...

Spännande och se sen va du ska få av tobbe :) hehe.. nu är de äntligen helg.. såå skönt.. :)

Söt wille är som står o dansar till lets dance :D jag som trodde laila skulle vinna. men båda paren va rmina favvoriter så de gjorde inget.. :)

Snäll morfar är som skjussar dej :) Pusss

Stefan sa...

skönt med helg. kul o se sen va du fått av tobbe

72,2 i min barndomsstad sa...

Jag tycker inte du ska ångest. Du gjorde helt rätt tycker jag i alla fall när man ska tänka på William. Det gjorde lite ont i mitt hjärta att han skulle in på dagis när han är så liten och man kan pyssla ihop det med annat. Glöm nu inte att meddela Heby kommun att ni tacka nej. Men att ni vill stå kvar i kön och önskar ev. plats i augusti. Puss Mor