måndag 9 mars 2009

Love adidas <3



















Åh,vad jag vill ha denna tröja. Den ska jag köpa nästa löning,eller om man får pengar på sin födelsedag ist! :) Haha,de börjar kännas som att man är för gammal för presenter när man fyller år nu eller så är de bara för att man har en son med. Man förväntar sig inte några presenter längre. Men visst blir man glad om man får något. Jag vill iaf ha denna snygga adidas tröja. Vit med svarta ränder och sen en svart med med vita ränder eller guld. Hittade ett par skor i adidas också. Men dom är lite väl dyra tycker jag så dom skippar jag.

William ligger och sover,eller Tobbe söver honom. De är väl självklart att man ska söva varannan dag och hjälpas åt så han fick göra de ikväll eftersom jag gjorde de igår. Man behöver egentid också. Jag har packat Williams väska tills imorgon. Bara min kvar. De är alltid så att jag packar min sist och den dagen man ska åka,eller sent dagen innan. Haha,skärpning. Har fixat med mina pärmar. Men letar efter hållslagaren. Jag blir tokig. Vad allt ska försvinna ifrån oss. De värsta är att de är i detta hus som allt försvinner :) Får fixa med de i helgen ist då jag är hemma igen. Blir mycket att sova borta när man inte har körkort. Jag önskar jag kunde åka på en intensivkurs eller få hjälp med att plugga. För sånt är riktigt tråkigt. Då kör jag hellre bil.

Skulle vilja åka till STHLM någon dag. Men vi får se när de finns tid för sånt. De är så mycket nu som händer. Man blir liksom lite tokig på att man bokar för mycket saker. Men man är även nöjd med att man hinner med så mycket också. Ja,då är de ju jobba kvällspass från 14-22 tis-tors och fre blir 14-20. Hm,känns lite jobbigt att man går miste om 2 timmar där på fredagen faktiskt. De lönar ju sig ju mer man jobbar. Sen är jag faktiskt jätte arg för nu har dom ändrat med priser på bussen så nu är de dyrare. Dom har tagit bort 20-resors korten och ist kostar 10 korten 480:- de är alltså 48:- resa. Usch,jag hoppas verkligen jag får ihop de till min budget. Usch,vad jag hatar UL just nu. Haha.

På lördag blir de de efterlängade dopet i Almunge. Lilla Alexander ska döpas sig. Jag ser fram emot att få se detta. Måste ladda min filmkamera så jag kan filma dopet samt fota detta. Love Jannice

2 kommentarer:

Jessica sa...

åh va kul med att åka till sthlm.. de vill jag med.. men nu går de ju inte.. får vänta tills min plut tar flaska eller nått..

pusss

Anonym sa...

jag är lite nervös inför dopet. Men de går säkert bra. /Stefan