måndag 9 mars 2009

Ursäkta röran,jag bygger om =)














Hej!Jag håller på att göra om min hemsida med färger och sånt. Men jag är ju såklart inge vidare på något sånt. Vill ju ha vit bakgrund där man skriver på och rosa i övriga som jag har annars. Men jag vet inte riktigt hur man gör de i denna lilla blogg. Så bra är jag faktiskt inte på de. Men de få väl duga så länge tills jag kommer på hur man gör.

Ska väl gå och vila ett tag. Är faktiskt lite trött. Ska gå i säng tidigt idag med. Imorgon bär vi av till Uppsala med buss. Så jag lär packa både min och Williams grejjer och kläder. Ska göra korvstroganoff med ris senare och massor med grönsaker till de. Var så sugen på korvstroganoff och korven ligger och tinar. Har hängt tvätten också så nu är de skönt att ha fått lite gjort iaf. Jag är kär i en tapet. Men jag får drömma om den också. Jag måste se till att hämta Storm korten som han gjorde åt oss någon dag. Jag längtar efter vår. Jag vill inta ha de tråkiga slaskvädret nu. Usch,man blir så less på att gå i slask och regn. Nu vill jag ha vår. Men den tiden kommer ju snart med så jag får vänta. Kollade in jätte snygga adidas tröjor som jag måste bara köpa. Ska nog köpa nästa månad tror jag. En som var vit med svart och svart med vitt. Sen vill jag ju ha den med guld med. Ojojoj,de blir mycket pengar de. Jag kanske får börja med en så länge iaf. Den vita isf tror jag.
Haha,jag är riktigt konsnärlig i min frukost!!! :) Love

1 kommentar:

Jessica sa...

Åh jag tyckte din hemsdia var super fin :) men förstå va du menar :) kolla på www.pyzam.com och sedan på blogger templates i på vä sida :) sen kan dukolla på olika bakgrunder.. Kanske du hitta en, vem vet..!

pusss