måndag 30 mars 2009

Måndag!

oj,bara 2 dagar kvar till IEKA premiären i Uppsala. Snacka om roligt de kommer vara. Jag och min tvillingsyrra ska lämna barnen hemma och utforska de stora. Jag läste i UNT att de skulle ta ca 17 min med gångspromenad att gå igenom hela. Snacka om vi kommer gå vilse. Hihi men de kommer bli grymt kul att kolla in butiken. Vi är ju lika och gillar att gå i affärer och bara kolla runt och handla.. Ojojoj!Denna vecka blir lung. Inge jobb. Bara en dag jag ska in till Uppsala. Skönt är väl de och inte sprida pengar överallt. Jag och mina sallader tänkte jag på mest! Jag håller faktiskt mig på sträckbänken. Jag ska försöka spara en summa varje månad som jag gjorde när jag bodde hemma. Ibland saknar man att någon kunde ta kontrollen över mina pengar som min mamma gjorde när jag övningskörde i bilskola. De vart ju reslutat månad efter månad. Vilka summor jag hade då. Men nu är de inte lika lätt... Tyvärr.William hade 38,2 graders feber idag. De började väl egentligen inatt. Han bara grät och grät och grät. Jag fattade ingeting. Men jag tippade på att de var all kexchoklad han fick av Tobbes morfar i söndags. Men nu fick vi ju mer svar på detta att de var febern. Tobbe var hemma och vabba idag och de var skönt. Jag var så slut inatt. Jag sov väl kanske 4 timmar endå utan att bli väckt. Tobbe tog Wille och sov med honom så jag fick sova ut. Tack! Sen fick Tobbe sova ut. Wille började lite segt käka. Men efter varje måltid vart de bättre och bättre. Tobbe har köpt panel gardiner i svart till v-rummet. Vi får se om de passar där. Vi fick iaf lite rabatt på ena eftersom de var visningsgardinen och sista som fanns.Sitter och kollar igenom en massor med saker. Massor skojj! Nej,sova snart. Man vet aldrig hur denna natt kommer bli! Vad dårlig jag har blivit på att ta kort under dagen. Kanske får göra de imorgon. Wille är söt. Han vill bara vara ute nu för tiden. Vi var ute en sväng på fm idag och tog frisk luft. Sen var vi och köpte gardinerna med så vi tog en sväng med bilen. När vi hade kommit hem packade Tobbe och jag ut bilen. Wille stod vid bilen och vi han gå upp en bit och jag ropade flera ggr efter Wille men han bara stod där. Sen tyckte väl Wille att vi skulle gå in eller något för han vinkade till oss och sprang runt bilen. Haha. Söt! Men nu är de fasen nära att han kan springa ut. Tur jag bara stod några meter. Man hinner aldrig om jag hade varit längre bort. Jag begär ett staket snarast :) Kollar på lite roliga klipp på youtube. Här är en gullig pojke som svarar! Love

1 kommentar:

Jessica sa...

åh alex skrek hela tiden nu på morgonen så vi får väl se vad det kan vara för nått.. aja.. hoppas han inte blir sjuker..

vilken söt pojke på klippet :)

puss