torsdag 12 mars 2009

Williams nya vårskor!

Här visar William stolt upp sina nya vårskor. Ett par L.O.G.G skor. Ett par nära lika skor som converse fast de här är med knytning och band. Alltså knytningen är bara en "dekoration" och bandet är själva knäppningen. Haha,och en sak till. De är inte jag som bestämmer musik varje dag utan min kära son William. Jag tar fram två skivor som sitter i CD-spelaren och sen väljer han fodral. Haha,så de är bara att hålla med och se glad ut. Annars blir han arg :) Haha.

Ska jobba idag. Kvällspass. Ganska skönt med lite sovmorgon. Har lite ont i halsen. Men de mesta är borta. Så skönt så! Får knarka halstabletter en del dagar nu. Längtar tills på lördag då min systerson ska döpas. Hihi,jag är nog lika nervös som henne. Spännande med dop. Ser verkligen fram emot helgen. Tänk på fredag är de exakt 1 vecka tills man blir 21år. Haha,de känns liksom lite konstigt?! Man blir liksom äldre och äldre. Men de känns liksom inte så just nu. Haha. Nej,jag väl gå och tvätta mig och klä på mig. Igår var man inte så fräch kan man säga.... Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

hihi :) vilken sötnos wille är, visar upp sina nya skor... :) fina :) Hihi puss

72,2 i min barndomsstad sa...

Minlilla dansbandskung har fått nya skor. FINA och KUNGEN är hur go´som helst.
Kram Mormor