tisdag 21 april 2009

:)

Min lilla skrutt ligger och sover som en stock! Jag ska nog väcka honom snart. Han kan ju inte sova så här länge ju om han inte vaknar själv då. Idag blir de städa och fixa. Får se om vi går ut en sväng snart. William kliar på händerna och i ögonen. Hoppas inte på allergier.

När får man tillbaka deklrarationspengar? Är de till midsommar? Jag tycker de är skönt att jag gjorde min i söndags. Tobbe har inte ens börja på sin. Kanske dags?

Nej,kanske blir frulle nu då. Imorgon ska jag jobba och innan de ska jag träna med Emelie. De ser jag fram emot. Mycket länge sen jag såg henne och att jag ens träna med henne. Några veckor sen. Man är för dårlig på att ses nu med. Trist. Ska lägga in en bild på William sen när han cyklar. Men gör de mot kvällning tror jag. Eller efm. Vi får se. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

=) va kul att se bild på wille när han cyklar de ser jag fram emot :D

Kul med reäna också. jag får hänga på sennär jag blivit lite bättre :)

man får tilbbka pengarna inna midsommar om man deklarerar innan 4 maj tror jag de var.. pusss