måndag 20 april 2009

Natti natt!

Imorgon är de min sista ledig dag denna vecka. Ska jobba onsdag-fredag och de känns OK! Saknar faktiskt jobbarkompisarna att skoja med. Sen behöver jag träffa lite vuxna människor med. Ska ju börja jobba maj-juni också. Behöver verkligen dessa pengar nu över sommaren eftersom jag inte får någon semesterersättning. Försökt skicka mail till lönetanten också. Men de funkar ju inte.. Just ja,bokade tid åt William på BVC angående hans eksem + att jag vill dom ska titta om han kan vara allergisk om dom nu gör sånt? Skulle iaf få prata med en doktor. Jag misstänker allergi eftersom Tobbe har de.

Stor lättnad! Har varit spänd hela tiden sen en sak men nu välkomnade lättnade över detta! Jag vill inte skriva detaljerat för de angår ingen annan än dom som vet detta. Så de är väl därför jag har sett grubblanden i era ögon. Men tycker fortfarande synd om en person. Men jag vet de kommer gå bra :)

De känns ensamt ibland. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva. Men bara ensamhet. Jag tycker inte alls de är kul att Tobbe jobbar helger,men visst är de jättebra att han jobbar de. Har faktiskt inte sett röken av några helgpengar! Inte för att jag bryr mig så mycket. Tycker bara de är tråkigt att vi endå inte har råd enligt honom. Men varför bor vi då i hus om de är så dyrt? Tankar som kan komma i skallen lite då och då. Sen har man ju inge riktigt jobb. Vadå har jag ett låsas jobb? Jag förstår inte riktigt. Bästa vore väl vara tyst men då blir de ensamt också….. Jag trivs inte just nu.

Love Jannice

100_8566

4 kommentarer:

Isabell sa...

haha, ja den tanken slog mig också ;P hahd:D

Jessica sa...

Ja ok.. Tråkigt med att han jobbar mkt. kan han inte dra ner på det?? hoppas de prdnar sig..

skönt att du får jobba lite.. de kan vara bra! pusss

72,2 i min barndomsstad sa...

Allt kommer att kännas bra när du träffar dina arbetskollegor igen. Då behöver du inte vara ensammen.
Jag tycker också att det var skönt att det inte var något för en viss person. Men som sagt det är ju synd om en annan i stället.
Hoppas att Wille kommer att gilla dina plättar. Det tar ett tag innan man hinner "steka in" plättjärnet. Snart kommer Wille säga att han vill ha plättar varje dag!
Puss Mor

stefan J sa...

tråkigt att du känner dig ensam, du får komma till oss om du vill någon dag. /stefan J