onsdag 29 april 2009

Idag känns de lite bättre trots ögonen är tunga. Jag tror jag håller på får huvudvärk. De enda jag gör här hemma är att klagar. Men de finns ju absolut ingenting här. Jag är negativ jag. Men hur konstigt är inte de då? Tänk er själva om ni hade min karl? Nej,jag får skallverk bara jag tänker på hur jobbigt de är. Jag är trött idag med. Krafterna tar på en. De är riktigt jobbigt.

Idag blir de BVC med lill skrutten. Ska kolla hans eksem och jag hoppas dom kan ta tester och se om han är allergisk eller något. Jag blir tokig när alla säger att de kan vara en allergi?! Men hur vet dom de? Man kan faktiskt också bli sjuk i denna årstid,alltså vanlig förkylning. Men vi får se vad som sägs och görs idag. Jag hoppas verkligen inte han är allergisk. De skulle bli svårt att träffa på djur och så. Jag tycker faktiskt inte att William kom hostandes ifrån mina föräldrar utan han kom dit med hostan.

Nu är skrutten ledsen och ska ner och göra rutinerna. Love

100_8760

1 kommentar:

Jessica sa...

De kan vara så här, läs på denna sida, stod mycket bra..

http://huden.nu/hudbesvar/barneksem/

Hoppas ni får veta om lille Willes eksem nu..
pusss