tisdag 28 april 2009

Ska de vara så här? :/

100_8783

Usch,är trött. Borde sova. Ska ner i sängen och sova en stund. Blev ingen Hell´s Kitschen. Fick ju inte titta för Tobbe. Han tittade på något annat. Jag som hade bestämt mig för de. Var ju ett spännande program ju. Typiskt att vi bara har en TV inkopplad. Nej,de jag behöver nu är en dos sömn så jag kan vakna upp piggare imorgon. Imorgon ska William till BVC och kolla eksemen och prata med någon doktor. Hoppas dom gör något åt min skrutt.

Den här sagan borde nog ta slut snart,innan de blir en mardröm. Nej,jag är inte alls pigg på något. De bara gör ont inom mig! Jag känner mig faktiskt ensammare än någonsin. Ska ett familjeliv vara så här ensamt? De är riktigt tråkigt när de bara är jag och William. Men de är väl tur man stod ut en bra stund i alla fall. Annars hade jag deppat sönder mig själv. Men de lider mot slutet antar jag?! :) Jag borde sluta klaga. Tråkigt att jag är så negativ hela tiden. Ska försöka vara bättre imorgon…

2 kommentarer:

Jessica sa...

usch jag blir så ledsen när jag läser detta inlägg, låter tråkigt de med familjen. Hoppas ni reder ut det hela.

jag kom på och tänka på de, vi tävlar ju om vikten ju och vi måste ju självklart ge varandra något.. eller?? Har du något tips?? :)
PUSSSSSSSS PÅ DEJ mitt ♥

Katharina sa...

åh vad arg jag hade blivit o nån gjort så mot mig :( Tycker du är stark gumman!

Hoppas Willes eksem försvinner!

Puss