tisdag 28 april 2009

Mys dag!

Tobbe är och klipper sig och William sover så sött! Så jag sitter och väntar på “Hells kitschen” Med Gordon Ramsey. Favoritprogram alltså. De är kul när de hettar till faktiskt. En del är ju en del nötter alltså. Spännande att se. Längtar tills klockan 22.

Jag ska jobba på valborg. Wiiie,eller något. Haha,vi har endå inget att göra hemma och pengar är ju bra. Tobbe är ledig så jag passar på. Snart rullar ännu mera pengar in. Från och med V.19 till V24 ska jag börja jobba ganska mycket. 3 dagar ojämn vecka och 5 dagar jämna veckor. Blir bra till körkortspengar. Jag måste spara så jag kan ta de förbannade kortet.

Tobbe och Uffe var ute och fixa på gården och jag var ute med William. Riktigt skönt de var här på kvällen. Man blir så glad när solen lyser. Wille åkte skottkärra och åt jord. Haha. Hoppas bara sandlådan kommer på plats snarast.

100_8747

1 kommentar:

Jessica sa...

:) Va kul att fixa till gården lite :) de kommer bli så snyggt så :)

Åh pengar i plånboken är inte helt fel heller ju. Du kommer bli så rik så. En annan lever på försäkringskassans pengar :( inte mycket där ifrån. Men man klarar sig. Man lär sig att leva snålt. Tyvärr blir det så, men då kanske jag lär mig att hålla i pengarna :) haha..

puss och gonatt <3