söndag 19 april 2009

Deklarerat!

Japp,då åkte nyligen min mamma,pappa,syrran och hennes son Alexander. Dom har varit här och myst med mig och William. Mamma skulle hjälpa mig att deklarerat och pappa hjälpte mig med att installera barnsitsen på cykeln. Så nu kan vi cykla. Wiiie.

Mamma bjöd på korv med bröd och jag åt tre korvar. Jag var hungrig jag. Wille åt två stycken och han hade ätit lite innan också. Kött och potatis med brunsås som Vivi hade gjort åt honom.

De är så gulligt att se Alex och William växa och bli stora. Tack för de fina dop tack kortet. Riktigt sött! Nej,ska göra i ordning lite och fixa. Love Jannice

100_8629100_8638 100_8636 100_8642

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh va kul att vara hos dej även fast de inte var så länge.. Men jag hade de kul.. borde komma till er oftare :) HIHI::

Va så lite med kortet.. puss

stefan sa...

Va kul ni verkar haft det. synd att jag har jour, annars hade jag följt med. Men jag var ute på larm jag.

/stefan