lördag 18 april 2009

Carros födelsedag.

Jag ber om ursäkt för mina långa bloggande med inget mellanrum i mellan. Jag vet att en del har kommenterat de och jag håller med. De blir lite jobbigt. Ska se om jag kan få till de bättre med att dela in allt. Sorry!

igår kväll åkte jag till Carro för att fira henne. Hon fick en flaska med lite god dricka i från mig med rosa presentpapper. Haha,vi är lika. De var trevligt att träffa dom “gamla” vännerna som jag umgicks med innan jag träffa Tobbe. Skönt att se dom och hur dom har förnedrats mycket. Några saker på slutet fick mig till tårar. Lycka till båda två! Lycka till på måndag gumman. Jag stöttar dig ska du veta om du läser detta.

Ikväll blir de tjejmiddag hos Emma. Lite mycket borta om helgerna nu. Men snart så ska de bli lugnt igen. De behövs verkligen. Nästa helg kom de förslag på att grilla hemma hos oss med Tony och Carro så vi får se hur de blir. Så då blir de säkert grillning. Ska ringa BVC på måndag. William kliar i ögon,händer och lite på kroppen sen lite hosta och nysningar. Jag hoppas han inte har fått någon pollenallergi eller så. Så de får vi se om vi får någon tid för att ta prover på honom. Nej,ska snart in i duschen. Ska fixa lite på datorn först. Love Jannice100_8506

100_8523

Carro och jag!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Oj inge kul med tårar.. hoppas inget hemskt har hänt..

Va kul med fest :) Såg bilder på facebook :) Ni verkar haft det kanon ju.. hihi..

fina bilder.. saknar er :) Måste ses snart.. puss

stefan j sa...

tyvärr lossade vi matchen idag :( men sånt händer. inge kul

Kul o träffa lite människor i högstatiet :) kram