fredag 17 april 2009

Sala Shopping!

Ja idag blev de Sala av en slump. Svärmor och hennes mamma Vivi frågade om jag skulle hänga på. Jag skulle endå in och kolla. Skulle egentligen träna med Emelie men barnpassningen blev inte lång då och fler tillfällen finns? Nästa vecka? De blev stövlar och skor. Sen fick han massor med kläder av sin farmor och sandleksaker av Vivianne. Arne håller på göra sandlåda och de tycker jag William är de bästa som finns just nu. Han sitter helt stilla och bara leker. En bra barnvakt :) Så jag hoppas den kommer på plats snarast. För min grabb vill ju jämt vara ute nu vilket är skönt. Jag är också en ute människa,eller har blivit mer och mer för varje år. När jag var ungdom gillade jag vara ute,men bara nattetid. Jag förstår inte hur jag kan ha dissat vädret på dagen för den är alldeles underbar. Man upptäcker sånt när man får barn. Då är man illa tvungen. Samma sak med när jag var ungdom att man förstår inte hur “fittig” man har varit mot sina föräldrar förens man får egna och att dom är rädda om en. Jag minns när jag skulle till Hultsfreds festivalen. Min pappa var livrädd. Lika så mamma men jag tror pappa visade de mera.  Hur konstigt är de? Man tänker mer när man får egna och jag hoppas William aldrig blir som jag som ungdom. Sen vidare till Waynes Coffey. VÄRLDENS BÄSTA SALLAD! Den slår cupido självklart. Där måste jag gå till mera. Wille har varit hos kusinerna Cajsa och Ludvig och lekt i sandlådan och gungat. De var nog hans höjdpunkt. Riktigt kul hade han. Synd att jag inte hade kameran med mig dit. Nej,vi får se vad som händer ikväll. Är bjuden till Carro på hennes födelsedag. Men vi får se helt enkelt. Love Jannice

logo

5 kommentarer:

Petra sa...

Hej tjejen! Hoppas du får en trevlig helg och att du kan jobba ngt snart vi saknar dig ju =)

Pst! Sandlådan är en super bra barnvakt ;-)

Jessica sa...

Åh va mysigt med sala shopping :) inte dåligt.. de skulle jag med vilja.. kan du ta reda på va leveransen heter av de halsbandet Namnsmycket.??.Puss

stefanj sa...

Kul att shoppa lite. du o jessica gillar de båda två. Jessica kan verkligen shoppa loss.
Kul att william ska få en sandlåda de kommer han gilla. /Stefan

72,2 i min barndomsstad sa...

Älskade dotter - är så lycklig att du upptäcker att vi har varit rädda om dig och är självklart fortfarande. Det ska bli väldigt spännande och se hur Willemannen blir om han också blir "fittig" mot Er.
Puss Mor

Hanna sa...

Hej Jannice!
Angående ditt tidigare inlägg - "varför blogga?", så vill bara säga att jag läser din blogg, (och Jessicas), och tycker att det är jätteintressant att följa era liv. Jag förstår att man gärna vill att folk läser och kommenterar, men även om inte så många läser och kommenterar så är det bra att få ur sig känslor och tankar, som du skriver. Lite som en dagbok. :-) Själv har jag en privat blogg som jag använder just för det.
Kramar.
/Hanna