onsdag 22 april 2009

Emelie & Yrkesskadad? :)

Har haft en bra kväll på jobbet. Lite rörigt men inge stressigt tycker jag?! Vart lite trött på slutet och bara väntade på att klocka skulle slå “sluta”. Haha,man är lite yrkesskadad. Jag såg att jag hade skrivit “090339 jal” på en räkning här hemma. (jal står för mina insialer på jobbet) Snacka om skadad. Men de är bra att jag dokumenterar när saker och ting är gjorda.

Var på träningspass med Emelie idag och gymmade lite. Jag kände att jag orkade ingenting alltså. Var helt slut. Skulle behöva arobicpass nån gång. Ska satsa på de någon dag? Lunchade på Waynes Coffey också. Tog en kyklingsallad. Den var ju inte samma som i Sala. Men endå god. Men Salas sallad på Waynes var bättre enligt mig. Vi ska träffas imorgon innan jobbet igen men då ska vi strosa på stan och luncha igen?

Hihi,söta bilden är ifrån Rättvik på Classic car weekend :)  Wille var inte alls gammal då. Sötnöt! Nej,god natt. Jag borde sova. Love

GetAttachment

2 kommentarer:

Jessica sa...

härligt med gympa pass :) jag har aldrig ätit sallade på wayne :) men dem är säkert goda :) hihi..

den bilden på wille är ju så himla fin :) söt liten kille :) pusss

stefan J sa...

skönt att träna lite :) de behöver man ibland..