onsdag 22 april 2009

Jobba

Idag blir de jobb. Äntligen. Inge mer än de planerat. Var skit länge sen jag jobbade och de ska bli kul faktiskt. Prata med vuxna människor. De behöver jag faktiskt. Ska jobba imorgon och på fredag med. Klirrar i kassan månad för månad.

Haha,imorse ringde William till min pappa. Smarta kille. Fast jag tror att han ringde på uppringda eller senaste kontakterna osv. Så ja,han ville prata med sin morfar imorse. Men vad han ville säga är ännu oklart :) Sötunge. Kanske ska till mamma och pappa i helgen. Tobbe ska ju endå jobba och vad ska vi göra hemma då? Finns säkert städ och sånt men jag orkar inte städa denna helg känner jag.

Idag innan jobb blir de träning med Emelie. Nu ska jag ringa Tobbe och be han köpa blöjor. De är inte många kvar här :/ LoveDSC_1204[7]

2 kommentarer:

Jessica sa...

haha :) va sött.. svarade pappa d?? :) Isf ringde han upp dig sen?? hihi..

kul och jbba lite, kanske med ska de sen :) puss

stefan J sa...

skönt att jobba och får lite cash :)