tisdag 21 april 2009

Massor med recept!

100_8511

Jag sitter och kollar lite på recept som jag skulle kunna tänka mig göra någon dag när jag är med vänner. Svårt att bjuda tycker jag. Man är rädd för att misslyckas eller att dom inte ska tycka om de heller. Sitter och kollar kalendern när vi skulle kunna ha någon sån där trevlig träff. Men vi får se. De har varit för mycket nu. Men sommarn är ju lättast att umgås på. Man kan sitta ute då. Men de kommer väl någon dag. Funderar på ev bjuda hit på midsommar och ha lite middag för vänner. Men de är hur svårt som helst. Jag har ju liksom inga vänner som har barn. Lite tråkigt för William att titta på. Men jag får väl bjuda hit syrran och hennes fam. om dom vill och några andra. Men hoppas ingen av dom jag har tänkt ska någon annan stans bara. Love Jannice

2 kommentarer:

Jessica sa...

jag är också rädd för att misslyckas med maten.. men om man hjälps åt brukar de funka..

stefan J sa...

men du kan plugga teori med jessica. hon ber dig ta med böckerna nästa gång ni ses :) hon hjälper dig. /stefan