onsdag 15 april 2009

Kan någon radera min mage?

Usch,jag blir så arg på mig själv. Ok,jag tycker inte jag har värsta hängmagen men endå. När man kollar ner ser man för fan inte bena längre som jag gjorde förr. De är lite drygt tycker jag. Jääävla hängmage :) Haha,nej men de känns liksom jätte dårligt att käka en bit ost bara. Hur dårligt självförtroende har man inte då? Nej,jag får ge fan i godsaker och äta lite sundare. Då slipper man magen…. så småningom.

Jag är duktig. Jag rensar ut min garderob från kläder som är 6mån gamla och äldre som inte passar mig eller som inte är sköna. Jag tycker jag är duktig. Rensat ur dom kläderna som jag inte rensa ut sist “dom-här-kläderna-kommer-jag-i-så-småningom-kläderna”. Dom har jag rensat ut nu. Vissa stl har jag växt ut också. Hittade mina gamla 34/32 jeans som är slitna men fortfarande snygga. Usch,man har minnen alltså. Men jag är duktig. De kommer eka i min garderob innan jag är färdig. Hihi.

Nej,jag ska fortsätta nu. Plocka och dona. William är ute med Vivi. Hon kom hit en sväng för jag skulle få egen tid att rensa min garderob. Annars vill Wille alltid vara med och de kan bli hajkon tajkon. Love Jannice

45237_1231612730

3 kommentarer:

Jessica sa...

så där kan jga med känna mg ibland :( med magen, men jag åt jättte mkt påskgodis i helgen, jag får dock skylla mig sj. hm. varför finns de gosaker att äta på? haha.. jag brukar ju i vanligt fall inte heller äta godis. men gärna popcorn. De enda sättet att gå ner i vikt är att tävla mot sig själv och jämföra senare (alltså ca 2-3 månader bakåt)
Puss

72,2 i min barndomsstad sa...

Ett tips från en mamma (mammatips brukar alltid vara bra). Gör 10 sitt ups om dagen eller börja med 10 och öka sedan lite efter ett tag. MEN GÖR DET VARJE DAG tex innan du ska sova eller efter du har borstat tänderna. Gör detta ett halvår så ska du se att magen är som en hård jordklot.
Puss Mor

Jessica sa...

håller med mamma om va hon skrev.. jag lovar de hjälper.. Om du inte vill göra de "vanliga sit-upsen" så finns det andra också. jag kan visa dig dem vi kör på gympan :)puss