onsdag 15 april 2009

Duktig!

Kvällen är kommen och har tagit de lungt mest i soffan på slut tampen. Kollade på “du blir vad du äter”. En favorit faktiskt. Man får idéer och tips om god och nyttig mat där. Funderar på att göra göra något någon dag. Vilket kanske inte är så uppskattad av Tobbe. Fått råd av mamma att göra situps varje dag. Tycker de är tråkigt att man inte tar tag i saker. De skadar ju inte av vara snäll mot sin hälsa.

Idag har jag varit duktig. Jag har rensat ut min garderob. De kläder som jag absolut vet att jag inte kan ha och kommer sakna. De är en del kläder. Fick ihop till två papperskassor. Men jag kommer inte sakna dom så de är lugnt. Känns lite luftigt nu i garderoben. Finns plats för ev. nya kläder i framtiden.

Helgen dåra. Längtar som bara den till Emmas tjejmiddag. De längtar jag mest av just nu. Emma är en bra människa. En ärlig,snäll,smart och öppen tjej. Henne har jag gillat från första början och de är kul att jag har henne nära. Saknar Emelie jätte mycket också. Men henne får jag träffa på fredag. Carro saknar jag också. Hon fyller på fredag så jag är bjuden dit. Vi får se om jag kan.

78038_1160922250 
68553_1136210965
100_7785

2 kommentarer:

Jessica sa...

:) sötnos.. håller med mammsen.. gör sit-ups. Jga gör sit-ups och armhävningar smat lite arobesics övningar. Jag kan lära dig om du vill :) Lite träna rumpa och så :) jätte bra övningar.. ska kolla upp om lördagen då.. :) Men när ska ni bort??

PUSS

Jessica sa...

föresten va fin du är på bilderna :) Syns att du gått ner.. de tycker jag.. :D

puss