torsdag 16 april 2009

Varför blogga?!

Jadå,sitter man här igen då. Jag undrar varför jag ens sitter och bloggar om mitt liv? De finns ju inga som läser detta men ok,jag älskar att blogga. De får liksom jag ut något på. Andas lite och så. Men de känns som ingen läser den och jag sitter och “pratar” med mig själv lite. Ok,min familj vet jag läser och kommenterar. Men vill att folket ska kommentera mera i min blogg. Älskar att läsa kommentarer. Så ätt igång och kommentera. Annars har jag väl ingen orsak att sitta berätta något om ingen säger något. Både dårligt och bra tack! Hehe. Vem är “Anonym S” som skrev den fina kommentaren?

William somnade för en stund sen. Sova lite middag. Vi sov och myste till klockan var 10 idag. Tyckte jag var myspys. Hihi,vi låg och skratta och dona hit och dit. Har inte gjort någon nytta idag heller. Har liksom ingen energi pga. de dumma vädret och sämre skulle de bli?! Jag hoppas på sol snart. Tycker de är hemskt tråkigt med gråa moln. Hittade en snygg lampa som jag vill ha. Men man får drömma om den ett tag speciellt när William är så liten. Då går allt sönder som man inte vill. Hihi,min IKEA lampa (den runda vita) är paj av en liten skrutt som klättra upp i soffan och paja. Han har kommit in i en period nu där allt var bus i Lönneberga innebär :) Men söt är han endå. Huvudsaken han inte göra illa sig iaf.

Ska hämta posten nu. Är irriterad att posten kommer 12,30-13.00 istället för 11 tiden. Hur kommer de sig? Haha,man har sina gamla vanor ju. Kanske ska ställa till med en liten lunch till mig. Har ju inte hunnit för skrutten ska matas och fixas. Love Jannicebordslampor_chstinehofsvartkrom

5 kommentarer:

Jessica sa...

Jag läser din blogg :) den är sååå rolig :) Stefan läser också men han är dålig på kommentera. Men jag säga åt han :) haha..

vilken fin lampa.. Vart hittar man den?? :) puss på dej min solstråle :)

Alexander sa...

Hej moster. Jag kan inte läsa men mamma läser för mig ibland, men när jag ändå sitter här med mamma vid datorn så passar jag på att låta mamma skriva något ifrån mig. Hoppas de är ok. haha.

Jag längtar tills jag får träffa er, så jag kan leka med william. sen så ska vi sparka boll när jag o wille blir större. :)

PUSS ALEXANDER

Jessica sa...

föresten jag tycker så här : de som läser ens blogg borde skriva någon kommentar också. så man vet vilka som läser en sen är de också jätte kul med kommentarer :)

puss

stefan j sa...

Tjena tjena.. jag läser diin blogg.. är dock dålig på kommentera. jag ska bli bättre på det ;) jag lovar.

hoppas det är bra med er alla i vanjsjö:

/stefan j

Anonym sa...

Av ren slump så hittade jag hit, fler folk läser än vad man tror... och jag är för dig helt okänd.