tisdag 14 april 2009

Pyjamasdag!

100_8477 
Herr William är ledsen för att jag gick och hämta kameran. Han är SÅ mammig!

Go kväller! Idag har de varit den mest onyttigaste dagen på länge. Dårliga rutiner. Lite överbliven påskgodis. Jag som inte ens äter godis annars. Mer för popcorn och sånt. Så jag känner mig ganska dårlig. Hoppas de blir bättre imorgon. Jag vill ju inte gå upp min 5kg som jag nyligen har tappat. De vore ju jätte dumt.

Idag har de varit en sån här pyjamasdag för både mig och Wille. Hihi,lite mys och bus med varandra hela dagen. Var ute en stund men bara för att hämta posten och de gjorde vi i pyjamas också. Haha,nej vi får ta tag i kragen imorgon tycker jag.

Ibland önskar jag att jag  har en symaskin. Men anledningen att jag inte har önskat mig de även om mamma har frågat så har jag sagt nej. Bara för jag aldrig skulle få tid till att sy. Hobby prioteras sist i denna familj. Men då borde Tobbes musikintresserad också gå sist ;-) Men jag är lika musikintresserad trots de var flera år sen jag lyssnade på min egna musik. Den får inte spelas när han är hemma och när jag väl är hemma så pysslar jag om William. Så ni ser. Min hobby finns inte i min värld. Visserligen är William en av mina hobbys. Men jag vill ju variera lite också. Haha,hobbys låter fult… Nej,ska surfa runt lite. Vart sjukt sugen på göra om här hemma och dona. Lite färg. Jag älskar min faster Cicci´s tapeter. Väldigt vågat och snyggt! Love

1 kommentar:

Jessica sa...

jaa cicci har verkligen smak :) jag får vänta tillsjag o stedan har eget, då vi kan spara pengar och sedan göra om lite.. :) haha.. de kommer väl en vacker dag...

åh min hobby är träning :) din med också anatar jag. kan inte du o tobbe komma överens om att dela upp hobbies och så, de gäör jag o stefan :)

puss på dej