söndag 19 april 2009

Söndag!!!!

Tobbes släktingar var här och firade mig. Jag fick ett plättjärn. Precis vad jag önskade mig. De var kul. Marie och Vivi hade bakat och donat till oss så de finns mycket kvar och blev över. Har säkert gått upp några kilon. Jag som trappa ner –5kg. Men de blir nog bättre snart när man kommer i sina vardagliga sysslor och sånt igen. Tänkte ev ta en premiär cykling imorgon till Ica om jag orkar. Annars blir de mest städa och lite andra saker.

Jag är lite trött. Mina ögon håller på somnar. Men jag vill endå inte lägga mig redan. William sover så bra under natten så han vaknar runt 9 imorgon och de är en bra tid att gå upp tycker jag. Skönt att fått deklarationen avklarad. Tobbe har inte ens börjat på sin ännu och de lär han börja med. Imorgon blir de nog till att övningsköra. Vi bestämde de idag så jag hoppas de äntligen blir till att åka lite. Vi har väl skjutit upp de och så ganska mycket. Tobbes pappa och Tobbe håller på räknar på staket. De måste komma upp ett snart. Jag är livrädd när man går ut fast William är försiktig. Hoppas på en sandlåda snart som han kan leka i. Love

DSC_1158

3 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Jag hoppas också att staketet kommer upp snart. Då kan du känna dig trygg och Wille vara lite mera ledig. Sandlådan kommer nog snart ska du se. Ta det lugnt med ev. cykelturen.
Puss Mor

Jessica sa...

Ja staket borde ni fixa.. man vet ju aldrig.. bilarna kör ju så fort där utanför er, så de behövs.

Kul med övningsköra lite :) de är ju kul. hihi.. de går bra ska du se..

sen va kul med att bli firad lite.. puss

Stefan sa...

synd att jag hade jour, annars hade jah gärna hängt på. vi alla får komma till er någon dag.

vi ses


/stefan