onsdag 20 maj 2009

De är över nu!

Jobbveckan! Wiiie. Tobbe hämtade mig på jobbet ikväll. Vilken dag men skönt att den är gjord och över. Det har varit en mycket stressad vecka och dårlig sömn. Många som har varit sjuka samt lediga. Kalle fick gå hem eftersom han sa att han hade influensa i benet. Jag undrar om han menade infektion. Hahaha,han är bra rolig. Jag skulle behövt gått hem kände jag. Jag slängde sopor i papperskorgen fast de inte fanns någon soppåse. Så dom hamnade på golvet. De verkade kul iaf för jobbakompiarna. William somnade med kusin Cajsa i farmor och farfars säng så jag har ingen efterlängtad son bredvid mig inatt :( Känns tråkigt. Jag har längtar efter honom hela dagen. Jag har ångest. Jag vill inte jobba nästa vecka. Men pengar blir de allt.

Ja då sitter jag själv hemma utan barn och karln. Han är med en kompis och “jobbar” musik hos Tobbes bror. Funderar på att lägga min snart. Jag är alelles trött och tänker för mycket på jobbet. Imorgon om vädret blir skapligt så ska vi åka till Sala för att titta på djur. Dom har börjat med staketen och borrat håll. Tydligen ska Tobbes jobbarkompis göra jobbet åt oss. Han är erfaren och ska sätta dit gunnebostängel på baksidan samt staket på framsidan. De tycker jag lät bra eftersom jag vet att de kommer ta en väldans tid om Tobbe ska göra sånt. Han har mycket för sig alltid. Bra de blir gjort snart. Slippa oroa sig för att William ska springa ut.

Jag har köpt nya saker. Dock var de ett tag sen. Men endå. De är skoj med nya saker! Nej,kanske ska hoppa i säng nu då?? Natti natt!

100_9026

3 kommentarer:

Carro sa...

Åh! Den där bikiniöverdelen har ja oxå!! hahaha.. fan va coolt! :D

Jessica sa...

snygg bikiniöverdel :) åh skärpet var fint de med gumman.. pusss <3

Stefan sa...

har ni kikat på djuren nu? Blev de några foton? :)

Skönt att tobbe hämtade dig ifrån jobbet, kan ju vara skönt att åka bil istället för bussen.

/stefan