onsdag 6 maj 2009

Jobb å jobb å lilla herr vaken!

Oj,idag är de kvällsjobb som gäller. Sitter desperat och bevakar Josephine och Fredrik bloggar. Idag ska dom bli föräldrar. Så jäkla spännande. Har redan sett några bilder och som de verkar som har dom kört igång nu. Hihi,hoppas dom hinner få barn innan jag åker till jobbet. Har ingen matlåda idag. Tänkte mig inte för igår när jag lagade mat. Är van att jag är hemma. Får laga till något eller köpa något. Jag är så trött idag så jag orkar inget.

William somnade bra men vaknade av hans eksem på händerna. Han grät och gnällde. Jag vet vi missade smöra igår kväll och där fick vi för det. Jag fick upp och göra ett insatts kl 4 inatt och leta efter hans salva som låg i skötväskan,byta blöja och göra i ordning en flaska välling. Tobbe hade redan lagt sig på soffan så vi försökte vara lite tysta iaf. Skrutten såg den gröna vällingburken. Egentligen tror jag inte att han ville ha för han dricker nästan aldrig välling längre. Han ville bara hålla i burken visade de sig när vi kom upp. Han ville inte alls dricka den, men till slut så sa jag att nu får du lov att ta den så du somnar om igen.

Ikväll kommer jag hem kl 23. Inge kul. De är nu man önskar sig ett körkort så man slipper vara beroende. Jag tycker att körningen gick bra sist jag körde och han sa bara att jag skulle planera min körning bättre. Läskigt ibland. Känner att jag vågar mer med dubbelkommando. Men de ska väl släppa en vacker dag? Nu måste jag jobba ihop körkortspengar med. De är inte lätt de.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh men snart så har du körkort ska du se :) hihi..

tråkigt att komma hem så sent, hoppas du är ledig dagen efter.
iaf att du får sovmorgon :)

hoppas vi kan ses snart..
pusss

Jessica sa...

Jo föresten dem fick en bebis.. kolla på fredriks blogg..