onsdag 6 maj 2009

Helt slut

Haha,man kan tro att de nästan är jag som har ställt till med en förlossning men icke. Jag är SÅ trött. Har jobbat nyligen. Eller kom hem rättare sagt. Har varit trött i skallen hela dagen,men mest på kvällen då jag var tvungen att hålla ögonen öppna. Dom är som en fyr just nu!:) Hoppas jag är piggare imorgon. Lilla duracell ligger och snarkar med sin pappa i sängen. Ska hoppa ner jag med. De ser mysigt ut. Snart så.

William fick post idag angående hans allergi. Typiskt att man alltid ska få tider när man ska jobba. Hm,jag ska se om jag kan ändra den. De är så krångligt att behöva ändra tid och så. Men de ska väl funka. Han har nu tid den 10 juni kl 09,30. De är då jag jobbar fm vecka. De blir nog lite svårt. Hoppas jag kan ändra tid. Sprang på stan innan jag skulle hoppa på bussen till jobbet idag. Köpte ett par söta sandaler med täckt tå och dom gick på 250:-

Grattis Josephine och Fredrik till eran lilla Sindy,Angelina! Idag fick dom deras söta lilla bebis. Så jäkla spännande. Lycka till! Love

100_7643

Jag älskar min son! Du är bäst William

1 kommentar:

Jessica sa...

:) såg deras bebis, hon är ju för söt :) hihi..

förstår om du är trött, de blir så när man jobbat ju..

:) köpte du sandal åt dig själv? Puss