torsdag 7 maj 2009

Solsken!

God morgon! Vaknade nyligen med solsken i ögonen. Så mysigt med sol. Jag hoppas de kommer vara sol hela dagen. De skulle väl bli finare till helgen hörde jag? Men de kanske jag har drömt? Jag är så jäkla snurrig i skallen så ni anar inte. Trött som tusan.

Ska ner och slänga i oss frukost och klä på oss. Tråkigt att sandlådan inte har kommit på plats ännu. De är så mycket vi lär göra först och så. Men snart så ska de nog bli bra. Denna helg ska nog Tobbe jobba också. Men inte hela helgen tror jag. Skulle behöva städa hela huset men jag orkar inte ta tag i de nu känner jag. Jag behöver barnpassning och jag får skjuta fram på de ytterligare dagar,månader osv.

William sitter och sjunger “bä-bä” hela tiden. Så jäkla sött. Ska väl ner och kolla Williams doktor tid om man kan boka om den. Jag hoppas verkligen de. De blir så struligt,men om inte får jag väl ta denna tid. Hm,ja ska kila nu. Ha en bra dag allihopa.

100_7979

2 kommentarer:

Jessica sa...

Jaa äntligen lite sol, igår hemma hos oss åskade det.. kasnke hos er med..

hoppas sandlådan är på plats snart då :) så wille kan leka i den.. pusss

stefan sa...

Kul med sandlåda :) när den är färdig så kan han leka med den /stefan