torsdag 7 maj 2009

:(

Har jobbat ännu en dag och de känns bra. Var inte lika trött som igår. Kunde inte hålla upp ögonen. Men ikväll gick de bättre. Imorgon jobbar jag bara till 20 och de är skönt. Bara 6 timmar.

LIVET ÄR BRA ORÄTTVIST! Jag har följt den lilla Victor kamp mot cancer. Men han orkade inte mer…. Så jäkla hemskt. Han är lika gammal som min son,1år. Fy,så hemskt! Jag gråter. Sånt vill man aldrig vara med om.. Vila i frid lilla Victor!!!!!!

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/barnhalsa/article5067182.ab

Ska hoppa i säng och krama min William. Man vet inte hur bra man har de och jag önskar att alla fick ha så :’( Usch,jag gråter för de minsta. Är så känslig. Man fick de på köpet när man fick barn.

5 kommentarer:

Jessica sa...

Usch ja jag grät också och ännu mer när jag kollar på sjukhuset.. :`(
Han var döende i den cancersjukdomen han hade. Såå synd om han..och hans familj.. usch det är hemskt.. puss

Jessica sa...

jag ringer dig sen ikväll föresten.. vilken tid är du hemma?? Puss

72,2 i min barndomsstad sa...

Vilken livsgnista lilla Victor hade ändå. Jag grät också när jag såg programmet. Så var glad och nörd med livet och allt.
Puss Mor

Anonym sa...

Här har du en till sida att följa :) Ellas blogg, om hennes träning och hundlivet..

Stefan sa...

usch ja det är tråkigt det som har hänt dem. Usch man blir ledsen.. :`(