lördag 9 maj 2009

Nästa:Enköping

Idag ska jag å William till Enköping med mamma och pappa ska träffa min farfar. Tobbe jobbar endå nu på sitt jobb i Uppsala så då tänkte jag följa med dom. Jag har ju de så tråkigt här hemma. Ikväll ska vi göra något kul verkar de som. I hope.

Williams sandlåda är på plats och jag säger bara ÄNTLIGEN så bra. Nu kan Wille leka där. Ännu roligare för ett barn. Nu fattas bara staket. Jag är så livrädd när vi är ute. Springer och kollar hela tiden om ena grinden är stängd. Resten får man har koll på. Så läskigt. Jag hoppas de kommer en grind och staket till.

Hihi,grannarna har loppis. Kollar vad de är för folk där. Ganska kul att de finns en sån gemensam här alla grannar och så. Dom firar valborg och midsommar ihop med. Myspys.

100_8206

En gammal bild när Wille är ute och leker..

2 kommentarer:

Jessica sa...

Jaa är ledsen för de dör med fyrishov, vi får ta de en annan dag. Hoppas det är bra med er.. :) hoppas ni hade de skoh i dag

Vil du träffas snart..??

pusss

Stefan sa...

Va roligt att åka till kalle. hoppas han mår fint. :)

Hoppas vi ses snart, jessica prata om att hon ville äta middag vi allihopa snart. de vore kul.

/stefan