söndag 10 maj 2009

Sova i Uppsala

100_8886

Min lilla skatt är hemma igen. Marie och Uffe kom över med honom och Tobbe åkte till jobbet i Uppsala för att fixa de sista. Sen är de nog klart. William sover och jag håller på tvättar. Orkade inte göra de igår när jag skulle ha gjort de. Håller på packar kläder och grejer. Jag och William ska sova i Uppsala hos mormor och morfar fram tills torsdag morgon och då behövs de ena och de andra. Jag ska jobba fm pass imorgon och skulle få låna mormors cykel så jag kan cykla. Hoppas på fint väder.

William sover sin middagslur och jag funderar på att käka något. Magen kurrar. Idag blir de till att övningsköra också. Vet inte var vi ska köra riktigt ännu men de visar sig nog. Usch,de är andra gången jag ser en jätte stor spindel i huset. Jag hatar spindlar. Men de sägs om man har spindlar i huset har man ett friskt hus. Men man vill också helst vara utan dom. Iaf dom stora. Ska ner och fixa lite mer. Vi hörs på torsdag om jag inte bloggar innan eller efter jobbet. Love Jannice

100_8894

2 kommentarer:

Jessica sa...

de kommer gå bra med att övningsköra gumman <3 :)

Hoppas på fint väder och så du kan cykla till jobbet =) Puss

Elina sa...

Du har ett sånt fint halsband! Vart får man tar i såna? Vill ha ett sånt med mitt namn!
Bra blogg förövrigt!
/Elina (tobbes gamla klasskompis)