onsdag 24 juni 2009

Glad

Härligt väder de är och de kommer fortsätta enligt väderprognosen. Jag är glad. Idag har jobbdagen på jobbet varit bra. Alla har varit på humör (verkar de som) och jag känner att de är viktigt att vi peppar varandra. Ibland är de svårt de är de,men man gör sitt bästa. Jag har lärt mig diskmaskinen inne på NARE och omställningen på jobbet. De tog sin lilla tid men nu kan jag de mesta. Så skönt. Äntligen,äntligen!

100_9508

Sovit dom här dagarna hos mormor och morfar och de har funkat fint. William sov oroligt en natt då han kliade på sitt myggbett och drömde om stora lastbilar när vi vinkade från bron till min kusin och morbror på E4an. Hihi,nästa natt gick bättre. Jag är glad att han sover bra där med nu. Tänk så skönt. Jag är glad över de. Man mår bättre på jobbet om man har sovit en bra natt.

Inatt ska vi sova i Morgongåva. De känns som jag aldrig är hemma. Men till helgen ska jag försöka vara hemma så mycket jag kan. Vill jobba men ska på konfemation. Fast jag vill träffa Tobbes faster med familj. Hon är så härlig tycker jag. På fredag ska jobbet till grönan och de ska bli kul. Ser fram emot grönan. Har inte varit där på flera år.

Skönt med en fet lön imorgon. Hihi. Love

100_9500

3 kommentarer:

Carro sa...

Ååhh va roligt med Grönalund!!! ja vill oxååå!!

Jessica sa...

verkligen va mycket pengar du kommer få :) va är de för nått han sitter på en hundstaty? vart finns den?? Puss

stefan sa...

skönt att de gått bra för wille att sova de låter bra. åh va kul att åkja till grönaa lund. hur var det där?