tisdag 30 juni 2009

Heby

Hallå! Idag har jag och William damsugit hela huset utan vardagsrummet. Vi svabbade på de och de glänser och luktar fint. Idag har jag varit mammaledig och vi har haft en mysig dag. William får mer och mer känslor för varje dag som går. Han ville inte gå ut ifrån bilen idag. Så vi fick följa med till Heby och hälsa på Vivi och Arne och sen Cajsa och Ludde. Jag klippte mig samtidigt så nu har jag klippt lite lugg. Hoppas jag ska få till håret. Jag är så dårlig på sånt. Förut behövde jag knappt kamma håret och då såg de bra ut. Nu måste jag till och med handtorka håret för annars ser de förskräckligt ut.

Imorgon blir de jobb igen. Nya tag. Jag är inte sugen alls. Jag längtar tills semestern. Jag skulle vilja ha den nu och sen får semestern gärna gå långsamt. Ska åka en timmes senare buss imorgon och jag hinner lagom in för att ta stadsbussen. Ska passa på att röja lite saker i kontoret och plocka den saker som jag ska kasta (loppis) så de blir nog bra till slut. Jag har så dårligt samvete att jag aldrig träffar mina kompisar längre som förut. Tiden bara rusar förbi. Jag hoppas att semestern kan ställa de till rätta igen. Nej,önskar de var helg nu och längtar tills att få bada i sjön. Love Jannice

100_9580

1 kommentar:

Jessica sa...

Skönt att få de städat och fint :) Hur jobabr du nästa vecka?? :)

Pussssss