onsdag 1 juli 2009

=)

snart semester. så skönt så. bara nästa vecka att jobba. denna dag har varit seg. de går verkligen inge bra nu på slutet av semetern. jag ska gå truck kurs efter sommarn är de tänk så man undrar de dära med varseln egentligen?!?!?! men de drabbar ju inte mig på samma sätt eftersom jag bara är timmis. men man får en tankeställare.....

min lilla busunge sov så sött när jag kom hem. imorgon blir de full fart igen. jag började städa kontoret. de är som ett skräprum. saker står kors och tvärs. men nu idag åkte de ut i garaget. fy vad med grejer. men skönt att man kan gå igenom ist för hoppa överallt..
nej,sängen nu. måste duscha imorgon eller om jag gör de nu??? love

100_9627

2 kommentarer:

Jessica sa...

skönt att städa :) de gjorde jag med igår. sånt man inte brukar städa så ofta, torka ur lådorna i köket ochså sen diska jag alla bestick medan jag torka ur skåp o lådorna. sen så tvätta jag en hel del.. skönt att få de gjort.. badrummet vart också städat =) mycket man kan hinna med ibland =) hihi.. pusss

tes sa...

Hej! Vad roligt att du får truckkort, bra merit på CV:n sen om du söker andra jobb :)
Vad smal du har blivit! :)

Hälsa Tobbe

Kram, Tes