fredag 31 juli 2009

Dårlig på blogga,jag vet!

Namnlös 

Hej! Jag känner att jag inte har någon glöd att blogga,inte de första jag prioterar direkt. Jag vet inte. Har tappat inspirationen lite sådär. Varför vet jag inte riktigt? Kanske kommer jag igång när man börjar med de “vanliga” igen. Bara 1 vecka kvar på min semester och de kommer faktiskt bli skönt att gå tillbaka till vardagen. Dock så vill jag bo närheten av jobbet. Slippa all tjafs med bussar och sena tider….

Ja,jag har glömt berätta om mina inköp?! Jag köpte en klänning och ett par byxor på kupolen. Vi käkade på mc Donalds så William fick i sig lite. “Nam nam” sa han hela tiden under den lunchen. Hamburgare är de bästa han vet. Sen vart de en del fönstershopping mest. Idag var jag in till Sala köpte dom efterlängtade gardinerna så nu ska bara Marie sy upp dom en bit. Jag köpte 2 par byxor till hösten som satt som smäck och snygga var dom. En kofta,blus och kjol och accocearer. De är så kul med nya inköp. Jag önskar jag hade en “Walk-in-clothes-garderob” som syrran hade i vårt gamla hus.

Skulle behöva köpa lite nya blommor och lite platsblommor till övervåningen. Blir tokig att dom bränns av solen. Inte en kotte som ser att den är gjord av plast ute från. Så de lär köpas när pengarna finns till. Ganska dyrt med sånt. Skulle behöva uppdatera mig på IKEA också. Massor som jag missar verkar de som? Men jag känner att de faktiskt är krångel att gå där med barn och vagn. Inte alls roligt att springa och åka hiss hit och dit. Synd att de inte var enplans. Typiskt de moderna,ibland .  Imorgon blir de en rolig dag. Jag ser fram emot dagen. Låt Lördag komma. Love Jannice

5 kommentarer:

Michaela sa...

hej gumman! vi flyttar den 1 sep! ser jätte mycket fram emot de!! hade du de bra i rättvik?=) hade jätte bra! Pusss

L I N D A sa...

Ja det kan vi göra. Men jag vet inte riktigt hur det blir för jag ska skolain Wilmer på dagis nästa vecka, men vi kan höras om det för på måndag kommer jag få tiderna...

Jessica sa...

hej sötnos.. du och jag är lika på varenda sak.. :) vi gillar shooping och de är ju så kul.. jag handla lite skor, kläder och dukar.. sen efter vi kom hem till stan åkte vi till fullerö handel. har inte varit där på evigheter, dem hade byggt om så de va verkligen roligt att gå där, och såå fina saker dem hade de. men ganska dyrt.. men jag köpte iaf mig lite saker där med.. sen idag va vi på ikea och gränby... :)

Åh idag tänkte jag också att jag skulle vilja ha en sån garderob som jana hade i vårat gamla hus.. :) coolt att vi tänker lika :) Puss

stefan sa...

;) haha.. kolla in min blogg då. jag har inte bloggat sen evigheter. men jag får ta och ändra det så småning om. haha../stefan

Jessica sa...

jaa precis vi var också inne på kupolen, jag hitta ett par skor, lite inredningsaker osv.. va hittade du`?? :) puss