söndag 2 augusti 2009

Hanna 30år!

Ja igår blev den en lyckad överaskningsfest för min svägerska Hanna som blev 30år för en helg sen. Vi hade sagt till henne att vi skulle till Jossan och Tobbe på grillfest och lämnade bort barnen. Vi drack lite hemma hos Hanna och Crille och skrattade och pratade. Hanna anade ingenting. Så hoppade vi in i bilen och sa att vi skulle hämta grejer hos Tobbes kompis först så raka vägen in på hembygdsgården. Hanna såg sina familj och tyckte de var lite konstigt. Vi svängde upp och då fattade hon. Hehe,kul att se hennes min. Så chockad hon vart. Vi fick skagentoast,potatisgratäng,kött och sallad. En lyckad kväll men skratt,prat och dans. Mycket lyckad kväll. Jag sov till 11,30 imorse. Vilken sov morgon. Tobbe gick och la sig en stund nu med. Väntar på William han kommer om ca 20 min. Love

100_9964

1 kommentar:

Jessica sa...

Åh va roligt, de måste ha varit jätte kul för Hanna. Åh kul för er andra att se hennes min hur hon reagerade =) haha.. puss