fredag 21 augusti 2009

Bio & Salt

Igår var vi på Salt nere vid ån och käkade god mat (Jag,Jessica och Stefan). Jag käkade cecarsallad och dom andra tog pizza och kykling. Riktigt mysigt och speciellt när solen skiner mys. Gick vidare runt och fönstershoppade. Sedan vidare in på bion. Jag och Jessica delade popcorn. Mätt som en gris. Bion var riktigt bra faktiskt. Man skrattade ganska mycket.

Sitter på jobbrasten. Vi gör dubbelt så de är lite jobbigt. Har ont i magen som bara den. Vet inte vad de kan vara riktigt. Men ont i magen har jag allt. Stressmage kanske,eller att jag åt så mycket igår. Man är inte van att äta så mycket när man försöka rasa i vikt. ÄNTLIGEN HELG. Jag skulle vilja åka till Stinsen. Hört så mycket av den från Jessica. Men Tobbe är inte sugen. Vi får se om jag lyckas övertala honom. Idag ska jag hem till Vansjö,Heby. Träffa min lill skrutt som befinner sig i Vänge just nu. Mormor hade sagt att han hade sovit dunder bra i Vänge. De var första natten som var jobbigt för honom. Han var ledsen. Annars så sov han jättebra och somnade kl 20.00 varje dag. Bara om man smörjer med hans ecem salva så sover han som en stock.

Nej,blir väl städa antar jag i helgen annars. Hoppas på fint väder så man kanske kan åka och bada en sista gång ute?? Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

:) de va mysigt igrå, de måste vi göra om flera gånger :) åh så skönt att wille sov bra ute i vänge :) de va ju kanon bra :)

du kanske har ont i magen för att du åt så mkt, eller har du ätit solrosfröna? :) haha.. puss

Linda sa...

Hej vännen!

Kul att gårdagskvällen blev lyckad :) hann liksom aldrig prata med dig på jobbet idag och fråga :(
Inte ska du väl städa i helgen nu när du kan njuta av din lilla skrutt som jag vet du har saknat MASSOR!!! Nej låt det va, tro mig det försvinner inte, så du kan lugnt ta det en annan gång ;)
Hoppas du får en underbar helg, vi ses på måndag igen.

Puss och kram!