torsdag 20 augusti 2009

Försov sig,Lyckat!

Ja,imorse försov jag mig allt. Brukar vara på jobbet en halvtimme före jag börjar jobba så jag slipper stressa och så med byte av kläder osv. Men idag så försov jag mig. Jag vaknade faktiskt av klockan imorse MEN lyckades somna om. Mamma ringde mig klockan 6 då vi börjar och frågade var jag var. In och sätta på kläderna. De gick fort de. Men iväg kom jag. Cyklade som en dåre. Var fortfarande trött men blev allt piggare ju allt mer jag kom jobbet.. Så mina rutiner har brutits. Så denna dag kommer gå åt helvet känner jag på mig.

Ikväll blir de bio verkar de som. Nej,snart gå tillbaka. LOVE

1 kommentar:

Jessica sa...

oj stackare.. du får sova lite sen efter jobbet, så du orkar med dagen sen. :) Så typiskt att man kan försöva sig. Tur att mamma ringde dej. :)

Vet inte om de blir bio men kanske ut ovh äta på salt? Stefan ska upp tidigt dagen efter, men jag kan höra med han.. puss