torsdag 13 augusti 2009

Jag vill ha helg

God morgon! Solen skiner och jag är glad. Lite smått trött är jag men de får man vara. Snart helg och då väntas roligheter. Släktträff ute hos mamma och pappa. Massor mys och god mat. Sen på lördagskvällen blir de “farväl” av Linda som ska börja plugga mot hösten. Jag ser fram emot helgen. Ska spendera den mesta tiden i K-by. Nästa vecka är de min sista jobbvecka (vad jag vet än så länge) då börjar varslen. Vi får se hur de går för alla. Nu blir de frulle. Japp,en sen. Vi tog lite sovmorgon här.

Åååh,är så glad att Vicky och Erik ska få en bebis i februari… SPÄNNANDE! lägger upp en tjockis bild på mig när jag väntade William. Vilken jäkla mage man hade. Var så drygt när man skulle sätta på sig skorna. Hihi. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

åh va kul att de ska ha bebis i februari :) så himla fin bild på dig o wille i magen :)

jaa de ska bli mysigt med släktträffen i helgen :) puss

Isabell sa...

Gu vilken fin bild !! Så fint med bebis magar!