torsdag 13 augusti 2009

Skallverk

Hallå! Är trött efter ett kvällspass. Tiden gick sakta och kände väl på mig att åskan skulle komma på besök. Fick skallverk på jobbet och de var inge vidare kul. Blev så trött och arg för att jag klantade mig en massor. Men nu får man ladda batterierna igen.

My tuffing ramlade nyligen ur sängen. Hörde att han vart ledsen och då gick jag in precis när jag gick in så såg jag honom slänga sig åt ena hållet och jag han precis skrika "William vänta" och försöka kasta mig och fånga honom men jag han inte. Han gjorde en kullebytta. Men grät inte alls mycket. Han somnade i min famn. Kollade om han var OK! Usch,såg så läskigt ut.

Var tvungen att sno denna låt från en tjej som bloggar. Sorry!

Love Jannice

2 kommentarer:

Linda sa...

Nu är det bara en kväll kvar, sen är det helg och utgång :) jättekul att du ska följa med, vi kommer att ha superkul!!!

Kram!

Jessica sa...

hej stackars lille wille men jag hoppas att de gick bra. inte lätt de där.. stackars han :) puss