fredag 14 augusti 2009

Sitter på jobbet


Hej! Sitter på jobbet och vi har nyligen paj på nålarna. De finns inga på lager för tillfället så dom ska "renovera" så länge är de tänkt. Vi får se hur de går. Ja,de luktar bara mer övertid,kanske inte åt mig för jag kan inte imorgon om dom slänger in mer tid. Jag ska vara ledig. Hoppas dom får igång så vi kan rulla och gå hem vid 2 inatt. Jag är trött. Sitter på rast och tar en break. Skulle vara skönt med en massagestund nu i jobbets massagestol. Men den tiden finns tyvärr inte.

Ja,imorgon blir de släktträff. Ska upp klockan 8 imorgon. Ska fixa och dona och åka till Knutby för där blir de släktträff. Mormor och morfars tradition. Kul att följa sån och de lär förbli så länge jag lever iaf. Massor god mat och roliga släktingar. William är hos mamma och pappa nu. vart tyvärr så eftersom jag skulle jobba över och hade lovat Tobbe en utgång med sina kompisar. Så här sitter jag nu och undrar om de var värt detta? Vi får ju extra pengar på de hära. vanlig OB + 8 timmar till. De blir en del pengar och de ska bli kul. Jag har blivit förlängt vikariat också till 6 september och de är kul nu när varslern är igång. Eller varsel är aldrig kul men kul med förlängt vik. De tackar man ju bara inte nej till.

Sen imorgon blir de "gravöl" åt Linda som ska börja plugga här på jobbet. Tråkigt att hon ska lämna oss,men kul att hon vill göra något som hon känner för. Man kan ju inte vara fast på drömfabriken för alltid? Eller kan man de? Jag kommer iaf sakna henne :) En glad och rolig människa. Vi ska förfesta hos Staffan sen blir de väl utgång antar jag. Hihi,hoppas man kommer in där dom går (dom flesta har ju inte alls problem med att komma in). Jag är ju liten. Bara 21 ju. Hihi,de ordnar väl sig på något vis?? Förhoppningsvis. Nej,nu börjar rasten bära av här och man kanske ska gå tillbaka till dom andra. Vi får se hur de går för våra medarbetare. Jag hoppas de går bra. Love Jannice


3 kommentarer:

Linda sa...

Hej gumman!

Tack för de fina orden :) jag kommer att sakna er med.

Kram!

Jessica sa...

Hej gullet.. va jobbigt att du kom hem så sent i natt.. men så kan de va ibland, men va mycket cash du får :) hihi.. mysigt att se er idag.. puss

stefan sa...

jo tsack de gick bra att jobba igen. men man vill gärna va ledig. /stefan