tisdag 18 augusti 2009

Jobba,jobba,jobba!

Sitter på jobbet och inte piggare blir man för de. Var så trött imorse så jag åkte inte förens 05,30 hemmifrån. Snacka om dårligt. Jag brukar alltid vara på jobbet en halvtimme innan vi börjar. Haha,här blir man som mamma. Sover hos mormor och morfar utan William. Han sover i Vänge med dom. Jag undrar hur de har gått för dom. Ska ringa och höra ikväll. Var ute och lämnade honom igår och käkade mat. Sen var jag och pappa och kolla in mobiltelefoner. Jag hittade en som jag gillade. Pappa köpte en blå telefon och den var jättefin. Nej,nu blir de jobba. Finns på mobilen mina vänner. Så jäkla dyrt att logga in på internet?? Glenn ska ha fest snart och jag ska gå. Sen får jag ta och lugna ner mig. Har varit så mycket nu,som de ALLTID är vid sommartid. Men när vintern kommer kommer man hålla sig inne under en filt och kolla på TV! Haha. Snart ska vi på dop också. Kul. Jag har mycket att berätta. Men orkar inte och för den delen har jag inte tid..... Love

1 kommentar:

Jessica sa...

De är väl Harrys dop ni ska på va? :) Hihi.. vi ska med dit.. mysigt.. då får man se lille Harry för första gången, har inte sett han förr ju.

Mysigt att wille sover med mormor o morfar, de går säkert bra. när vill du träffs? puss