tisdag 25 augusti 2009

Känns bättre idag! :)

71216_1145364778

God morgon! Vi vaknade 08:12 här idag. Somnade vid 2 igår. Kunde inte sova. Jag är en tänkare jag. Kan grubbla i flera timmar. Som tur hade hade LUL gjort fel och glömt att dra pengar ifrån mig. Så de känns ju bra att dom erkände. Tack Marie för du hjälpte mig. Jag är tacksam. Man blir allt chockad alltså. Men nu är de över. Pratade med min chef igår och hon tyckte de var bra att jag var intresserad av att lära mig Nare och C-zon. Jag var ju i C-zon på sommarstoppet och jag tyckte de var intressant.

Åh,längtar riktigt efter helgen. Glennis fest och utgång. De ska bli jättekul att få gå på dop och se min lilla kusin Harry för första gången :) Ja,jag vet. Första gången. Har så dårligt samvete att jag inte har varit och träffat honom tidigare :( William är bra söt. Han vaknade imorse och hade ingen napp. Då pep han till och då gav jag honom en napp med ring runt. Den ville han inte ha. Han slängde den och jag fick springa och leta efter en annan som han gillar. Hihi,så trött man är på morgonen och ska försöka anstränga sig. Haha,jag hittade en napp och pojken vart tyst :) Busunge. Wille ville att jag skulle träna järnan lite.

79212_1145799756

Tänk om man hade en sån kropp igen innan graviditeten… Men nej,nej. Så är de inte tyvärr. Jag önskar de :(

2 kommentarer:

Jessica sa...

ja jag vet, men med träning ser man frörändring, jag lovar :) PÅ bilder.. ta bilder innan och efter några veckor. de har jag gjort. man ser verkligen skillnaden, men jag förstår hur du menar. jag hatar min kropp jag med.. puss

72,2 i min barndomsstad sa...

Vilken tur att det ordnade upp sig. Jag förstår att du blev ledsen och oförstående. Puss I Love you.